جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد

  • کد خبر: ۲۲۶۸۴۸
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶
برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد
مجمع انتخاب رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مجمع انتخاب هیات شمشیربازی خراسان رضوی با حضور رئیس فدراسیون، رئیس مجمع، معاون توسعه امور ورزش خراسان رضوی و اعضای مجمع برگزار شد. علی یعقوبیان که ۲ دوره سکان‌دار هیات شمشیربازی استان بود در سمت خود ابقا شد.

یعقوبیان در دوران سرمربی‌گری خود در تیم ملی و در دوران ریاست هیات استان تاکید بسیاری بر جوانگرایی داشت که نتایج قهرمانی شمشیربازان خراسانی در سطح ملی و بین‌المللی نمایانگر صحت مسیر او در حوزه مدیریتی است به نحوی که هم اکنون ۵ بازیکن ملی پوش در ۳ اسلحه اپه، سابر و فلوره از شمشیربازان خراسانی هستند که یک بازیکن در تیم ملی فلوره، ۳ بازیکن در تیم ملی اپه و یک بازیکن در تیم ملی سابر بازی می‌کنند. از طرفی سید محمد صادق طباطبایی برای هدایت تیم ملی فلوره دعوت شد همچنین شمشیربازان مشهدی موفق به کسب دو مدال در مسابقات جام ریاست جمهوری ارمنستان شدند.

در نهایت در مجمع انتخاب هیات شمشیربازی خراسان رضوی علی یعقوبیان با کسب ۱۳ رای به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیات شمشیر بازی خراسان رضوی انتخاب شد تا سه دوره پیاپی در راس هیات شمشیربازی استان باشد، البته ناگفته نماند که یعقوبیان رقیبی در این مجمع نداشت و تک کاندیدا برگزار شد.

گفتنی است که در این مجمع، فاطمه بیژنی رستگار با ۱۳ رای مثبت، به عنوان نایب رئیس هیئت، رسول امت‌رضا با ۱۳ رای به عنوان خزانه دار، محسن اخباری و مجتبی مسکنی با ۱۳ رای و لیلا نوروزی با کسب ۱۲ رای به عضویت هیئت رئیسه درآمدند.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از پایان رای گیری رئیس فدراسیون شمشیربازی، اهداف فدراسیون و برنامه‌های سال جدید را تشریح نمود که در این بین استعدادیابی در رده‌های نوجوانان و جوانان، تعامل سازنده با آموزش پرورش، توجه به ورزش شهرستان‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های استان مورد تاکید بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->